close
Γεμιστά με κινόα

Γεμιστά με κινόα

9 March 2017

Γράφει η  Σκεύη Σάββα Ευσταθίου, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

 

ΥΛΙΚΑ

~ 4 Πολύχρωμες πιπεριές

~ 2 Κολοκυθάκια

~ 2 Καρότα

~ 1 Κρεμμύδι

~ 1 κονσέρβα ντομάτας σε κομματάκια

~ Δυόσμο

~ Λεμόνι

~ 1 φλ/νι μανιτάρια

~ 2 φλ/νια  κινόα βρασμένο

~ 80 γρ φέτα

~ 2κ/λιες ελαιόλαδο

~ Αλάτι,πιπέρι

HEALTHY-Spanish-Quinoa-Stuffed-Peppers-10-ingredients-packed-with-protein-and-fiber-and-SO-flavorful-vegan-glutenfree-recipe-healthy-dinner-minimalistbaker

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. Πλένουμε και ψιλοκόβουμε όλα μας τα λαχανικά εκτός από τις πιπεριές τις οποίες θα γεμίσουμε.
  2. Τσιγαρίζουμε με λίγο ελαιόλαδο τα μανιτάρια σε δυνατή φωτιά μέχρι να πάρουν χρώμα και έπειτα προσθέτουμε και τα υπόλοιπα λαχανικά και τα τσιγαρίζουμε ελαφρά. Προσθέτουμε την  σάλτσα ντομάτας σε κομματάκια ,ψήνουμε για 5 λεπτά και στο τέλος βάζουμε το αλάτι, το πιπέρι,τον δυόσμο και  τον χυμό από ένα λεμόνι.
  3. Γεμίζουμε τις πιπεριές,βάζουμε από πάνω  λίγη φέτα ,σκέπαζουμε το φαγητό μας και το ψήνουμε  στους 180 °C μέχρι να μαλακώσουν οι πιπεριές και να λιώσει η φέτα μας.

HEALTHY-Spanish-Quinoa-Stuffed-Peppers

 

Σκεύη Σάββα Ευσταθίου, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Μέλος CyDA DIET και ΣΕΕΤΤΔ
Τηλ: 24250997
Email: s.savva.diet@gmail.com
www.diet-cyprus.com

Comments