close
Πως να πείτε «αντίο» στα κιλά των γιορτών

Πως να πείτε «αντίο» στα κιλά των γιορτών

2 Ιανουαρίου 2017featuredδιατροφή
ChristmasSweets2

Προτού κλειδώσετε τη ζυγαριά στο ντουλάπι και πανικοβληθείτε, πάρτε τα μέτρα σας και οργανώστε την καθημερινότητά σας με σκοπό να κρατήσετε μόνο τη γλυκιά ανάμνηση των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Πως θα αποχαιρετήσετε τα 2-4 επιπλέον κιλά;

  • Πάρτε μια βαθιά ανάσα και εγκαταλείψτε την ιδέα της αποτοξίνωσης και της στέρησης, εφόσον θα σας οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια σε δυσάρεστες καταστάσεις όπως τύψεις, ενοχές, μικρές και μεγάλες ατασθαλίες και τελικά επαναπρόσληψη των γρήγορων και εύκολων κιλών που χάσατε.
  • Βγάλτε τη ζυγαριά από το ντουλάπι και χρησιμοποιήστε τη τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, πρωινή ώρα, προτού ακόμη καταναλώσετε το γεύμα σας με ελαφριά ένδυση, ώστε να παρακολουθείτε και να αξιολογείτε την πορεία της προσπάθειάς σας.
  • Βάλτε το πρωινό στην καθημερινότητά σας! Έρευνες συνδέουν την κατανάλωση πρωινού με τον καλύτερο έλεγχο βάρους αλλά και με καλύτερες επιδόσεις στην εργασία. Μια μερίδα (1 ποτήρι γάλα ή 1 κουπάκι γιαούρτι) ημιαποβουτυρωμένων γαλακτοκομικών με δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης ή ένα ποτήρι 100% φυσικός χυμός όπως πορτοκάλι με μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 1 κ.γλ. μαργαρίνη και μέλι, θα σας προσφέρουν την απαραίτητη ενέργεια για να ξεκινήσετε την ημέρα σας!
  • Φιλοξενείστε συστηματικά τα λαχανικά στα κυρίως γεύματά σας είτε με τη μορφή σαλάτας είτε απλά κομμένα στο πιάτο σας και προτιμήστε να ξεκινάτε το γεύμα σας από αυτά.
  • Αλλάξτε σερβίτσια! Δοκιμάστε για ένα μήνα να σερβίρετε το φαγητό σας στο πιάτο του φρούτου. Η μείωση της μερίδας θα σας βοηθήσει να ελέγξετε τις θερμίδες που καταναλώνετε και το μικρότερο πιάτο θα σας βοηθήσει να «γεμίσει» το μάτι σας.
  • Βγάλτε τη λέξη «απαγορευμένο» από το λεξιλόγιό σας. Κατά τη διάρκεια μίας προσπάθειας αδυνατίσματος μπορείτε να καταναλώνετε όλα τα τρόφιμα που επιθυμείτε, αρκεί να μη χάνετε το μέτρο.
  • Μη ξεχνάτε… μια παρέκκλιση δεν σημαίνει και εγκατάλειψη του προγράμματός σας! Συνεχίστε το διατροφικό πρόγραμμα κανονικά με «οδηγό» πάντα την πείνα σας.

Παπαλαζάρου Αναστάσιος, PhD
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Πηγή: www.nutrimed.gr

Comments

new-year-27s-pie-2

Βασιλόπιτα με σοκολατένια γέμιση και κραμπλ

cosleeping-mehri-pote

Κοινός ύπνος (bed sharing – co-sleeping): μέχρι πότε;

Εγγραφή στο Newsletter
Κάνε εγγραφή στο newsletter για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς
Never display this again