close
Οδηγός επιβίωσης για τα Χριστούγεννα

Οδηγός επιβίωσης για τα Χριστούγεννα

15 Δεκεμβρίου 2020
odigos-epiviosis-hristougenon

Γράφει η Νάταλυ Κυριακίδου, Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος  με ειδίκευση στην Παχυσαρκία (BSc, RD, MSc)

Κάθε χρόνο το θέμα των κιλών μας απασχολεί πολύ μετά από τις Χριστουγεννιάτικες γιορτές αφού συνήθως οι περισσότεροι από εμάς παρατηρούμε αύξηση του βάρους μας. Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε λοιπόν είναι να προσέξουμε να μην βάλουμε καθόλου βάρος ώστε να μην ανησυχούμε μετά για το πώς θα το χάσουμε!

  1. Εάν σας προσφέρεται επιπλέον φαγητό , απλώς να πείτε, όχι, ευχαριστώ. Παρά το γεγονός ότι η οικογένεια και κάποιοι φίλοι μπορεί να είναι απίστευτα υποστηρικτικοί στο ταξίδι απώλειας του βάρους σας, άλλοι μπορεί να μην σας βοηθούν καθόλου λέγοντας σας τις περισσότερες φορές να φάτε αφού δεν πειράζει αν γίνει μόνο μία φορά ή ότι δεν χρειάζεστε να χάσετε βάρος. Να θυμάστε, μην προσπαθήστε να δικαιολογείστε, όσα λιγότερα λέτε, τόσο το καλύτερο.
  2. Μην ενδίδετε σε αχρείαστες τροφές! Σκεφτείτε πως τα Χριστούγεννα είναι 2 μέρες και όχι 1 μήνα. Μπορεί μεν να έχει δελεαστικά τρόφιμα αλλά προσπαθήστε να μείνετε εστιασμένοι στο στόχο σας. Μπορείτε να απολαύσετε τα φαγητά που σας αρέσουν, 1 ή 2 μέρες και όχι κάθε μέρα!
  3. Αν θα μαγειρέψετε εσείς, τότε μην παραλείψετε να κάνετε και πιο υγιεινά τρόφιμα όπως γαλοπούλα αλλά και μπόλικα λαχανικά και σαλάτα.
  4. Προσοχή στην υπερκατανάλωση ξηρών καρπών αφού περιέχουν πολλές θερμίδες.
  5. Μην παραλείπετε να κινήστε όποτε μπορείτε. Μία καλή ιδέα είναι να αγοράσετε δώρα με δραστηριότητες για τα παιδιά σας ή τους φίλους σας, όπως μία μέρα για ποδηλασία ή paintball.
  6. Μην μπαίνετε στον πειρασμό να αγοράζετε τρόφιμα για 1 μήνα. Αγοράστε τα αναγκαία γιατί όσο περισσότερους πειρασμούς έχετε στο σπίτι τόσο πιο πιθανόν είναι να ενδώσετε σε αυτούς.
  7. Αν και 1 ποτήρι κόκκινο κρασί είναι ωφέλιμο για την καρδιά μας προσπαθήστε να μην το παρακάνετε αφού τα αλκοολούχα ποτά είναι και πλούσια σε θερμίδες. Αποφύγετε τις υπερβολές, αφού το αλκοόλ αποτελεί σημαντική πηγή θερμίδων (7 θερμίδες/ γραμμάριο αλκοόλ). Ένα τρικ για να καταναλώνετε λιγότερο αλκοόλ είναι να πίνετε σύγχρονος νερό.
  8. Αν προσφέρεται ορεκτικό σε ένα φαγοπότι προτιμήστε πάντοτε την σαλάτα ή τα λαχανικά ή ακόμα και ορεκτικά που είναι ελαφριά όπως χορτόσουπα.
  9. Προτιμήστε φρουτοσαλάτα για επιδόρπιο ή γιαούρτι με φρούτα.
  10. Αποφύγετε τις σάλτσες στο φαγητό όπως gravy ή σάλτσα μήλου

Νάταλυ Κυριακίδου

Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος  με ειδίκευση στην Παχυσαρκία (BSc, RD, MSc)

22758158

www.natalykyriakidou.com

Comments

Cookies-for-Santa-Free-Printable-2-800x618

Σουπλά για τον Αι-Βασίλη!

240dfe96744f130731e78f14a4154a7b

Χριστουγεννιάτικη Διακόσμηση Φαγητών