close
10 πανεύκολα υγιεινά σνακ για τα παιδιά μετά το σχολείο που θα τους ξετρελάνουν

10 πανεύκολα υγιεινά σνακ για τα παιδιά μετά το σχολείο που θα τους ξετρελάνουν

4 Σεπτεμβρίου 2017
16780288_10158276242870437_664583783_n

Γράφει η Χάρις Μαραθεύτη – Κλινική Διαιτολόγος & Δασκάλα Γιόγκα για Παιδιά

 

Μην ανησυχείτε, δεν θα τους πούμε πόσο υγιεινά είναι !

 

1. Φρουτοσαλάτα σουβλάκιβάλτε ότι φρούτα σας αρέσουν σε ξυλάκι μαζί με λίγο τυράκι.

fruit-kebab-1

 

 

2. ‘Milkshake’ βάλτε στο μπλέντερ παγωμένες μπανάνες με λίγο γάλα, μπορείτε να προσθέσετε κακάο, φιστικοβούτυρο, μέλι, χαρουπόμελο ή ακόμα και λιναρόσπορους ή chia seeds για περισσότερο ομέγα-3!!!

Banana Smoothie with fresh fruits on wooden background

 

 

3. Μήλα Nachos – στολίστε τα μήλα σε ένα πιάτο με ντρέσινγκ από γιαούρτι, φιστικοβούτυρο και σκορπίστε από πάνω σταφιδάκια, σοκολατάκια και βρώμη

caramelapplenachosbutterwithasideofbread4

 

 

4. Διάφορα αποξηραμένα φρούτα – cranberries, goji berries, ξηρούς καρπούς, σπόρια, καρύδα, μπορείτε ακόμα να προσθέσετε και δημητριακά, pretzels, ποπ-κορν..

5132273-mixture-of-nuts-and-raisins-in-bowl

 

 

5. Λαχανικά κομμένα –  με γιαούρτι, guacamole, κρεμώδης τυρί ή φιστικοβούτυρο

 

Alkaline-Snacks-Hummus-and-Vegetables

 

 

6. Πίτσα με φρούτα – απλώστε λίγη Nutella σε μια τορτίλα ολικής και στολίστε με διάφορα φρούτα, ξηρούς καρπούς, σταφιδάκια, σουσάμι από πάνω.IMG_7563

 

 

7. Μπανάνα sushi απλώστε λίγη Nutella,φιστικοβούτυρο, γιαούρτι σε μια τορτίλα ολικής και τυλίξτε μέσα μια μπανάνα. Μπορείτε να βουτήξτε το sushi σας μέσα σε αλεσμένους ξηρούς καρπούς, δημητριακά, τριμμένη καρύδα ή σοκολατάκια.

5556.jpg-20150309014014-q75,dx720y432u1r1gg,c--

 

 

8. Πατατάκια από λαχανικάβάλτε στον φούρνο τα αγαπημένα σας λαχανικά (όπως γλυκοπατάτα, παντζάρι, καρότο, παστινάκη) κομμένα σε πολύ λεπτές φέτες με λίγο ελαιόλαδο, αλάτι & πιπέρι.

αρχείο λήψης (2)

 

 

9. Μους σοκολάτας με 3 υλικά – αβοκάντο, κακάο και λίγο μέλι!

Avocado-Mousse-lead
10. Μπισκότα μόνο με ΔΥΟ υλικάβρώμη και μπανάνες!! Μετά μπορείτε να προσθέσετε ότι έχετε στο σπίτι: φιστικοβούτυρο, καρύδια, σταφιδάκια, cranberries, σοκολατάκια, βανίλια, κανέλα, τζίντζερ……

oatmeal-banana-nut-cookies-550x431

 

 

Χάρις Μαραθεύτη

Κλινική Διαιτολόγος & Δασκάλα Γιόγκα για Παιδιά
Ιδιοκτήτρια του Kids Yoga & Cooking Classes with Haris

Tel:99720235       Emailharismaratheftis@gmail.com 

Facebook:  Kids Yoga & Cooking with Haris

Comments

first-day-of-school

Προετοιμάστε το παιδί σας για τη νέα σχολική χρονιά- Μέρος Α

Proti mera sto sholeio

Προετοιμάστε το παιδί σας για τη νέα σχολική χρονιά- Μέρος Β

Εγγραφή στο Newsletter
Κάνε εγγραφή στο newsletter για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς
Never display this again