close
Χρήσιμες διατροφικές συμβουλές για εγκύους.

Χρήσιμες διατροφικές συμβουλές για εγκύους.

9 Δεκεμβρίου 2015featured
during-pregnancy

Η σωστή διατροφή είναι πολύ σημαντική στην εγκυμοσύνη, τόσο για την υγεία της μέλλουσας μητέρας όσο και για τη σωστή ανάπτυξη του εμβρύου.

Το μυστικό της υγιεινής διατροφής στην εγκυμοσύνη είναι η επιλογή σωστών υλικών και ο πιο υγιεινός τρόπος μαγειρέματος τους. Το μαγείρεμα στον ατμό, στο φούρνο, στη σχάρα ή στο γκριλ είναι προτιμηταίο. Επίσης, ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών ή δύο κρακεράκια ή παξιμαδάκια ολικής άλεσης με μία φέτα άπαχο τυρί είναι καλές επιλογές για ενδιάμεσα γεύματα.

Αυτές είναι πιο βασικές συμβουλές διατροφής για εγκύους:
-Αποφεύγουμε ενδιάμεσα γεύματα όπως χυμούς με ζάχαρη, μπισκότα, γλυκά, πατατάκια.
-Δεν χρησιμοποιούμε υποκατάστατα ζάχαρης καθότι δεν έχουμε επαρκείς πληροφορίες για την ασφάλειά τους στη διάρκεια της εγκυμοσύνης.
-Τρώμε πολλά λαχανικά και φρούτα. Τα λαχανικά δεν πρέπει να ειναι πολύ βρασμένα.
-Προτιμούμε ολικής αλέσεως προϊόντα όπως ψωμί, και ζυμαρικά γιάτην καλύτερη εντερική λειτουργία.
-Τρώμε άπαχα κρέατα και διαλέγουμε κρέας που δεν έχει πέτσα όπως κοτόπουλο και τα ψήνουμε ή τα βράζουμε.
-Προτιμούμε ελαιόλαδο για τη μαγειρική.
-Αποφεύγουμε λίπη και μαργαρίνες.
-Προτιμούμε γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά όπως άπαχο γάλα ή τυρί χαμηλών λιπαρών.
-Απαγορεύονται τα αλκοολούχα ποτα.
-Προτιμούμε τα φρέσκα ψάρια αντί τα παστά καί καλύτερα να μην είναι τηγανισμένα.
-Δεν επιτρέπονται τα αλλαντικά και τα μαλακά τυριά καθότι αυξάνουν τον κίνδυνο της λιστερίωσης στην εγκυμοσύνη, που είναι λοίμωξη που μπορεί να προκαλέσει ακόμη και αποβολή τού εμβρύου.

Comments

liv6

Τα πιο stylish Χριστουγεννιάτικα σαλόνια!

Portrait of Baby Being Fed

Ποια είναι η καλύτερη διατροφή για τα παιδιά μετά το πρώτο έτος;

Εγγραφή στο Newsletter
Κάνε εγγραφή στο newsletter για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς
Never display this again